۲ پاسخ

واسه پسر منم چند روز پیش اینجوری شده بود، اول چشمشو با آب تمیز کردم بعد چند قطره از شیر خودم ریختم داخل چشمش، خوب شد. پماد ویتامین آ چشمی هم گرفته بودم که گوشه چشمشو باهاش ماساژ بدم تا مجرای اشکش بسته نشه که دیدم خوب شده و دیگه چرک نمیده.

احتمالا عفونت کرده و مجرای اشکیش بسته اس
با پنبه تمیز کن و اب گرم جوشیده
پماد اریترومایسین چشمی بگیر روزی دو بار یا سه بار بزن دو روزه خوب میشه
دستمال تمیز هم گرم کن بزار رو چشمش

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی