واسه پسر منم چند روز پیش اینجوری شده بود، اول چشمشو با آب تمیز کردم بعد چند قطره از شیر خودم ریختم داخل چشمش، خوب شد. پماد ویتامین آ چشمی هم گرفته بودم که گوشه چشمشو باهاش ماساژ بدم تا مجرای اشکش بسته نشه که دیدم خوب شده و دیگه چرک نمیده.
احتمالا عفونت کرده و مجرای اشکیش بسته اس
با پنبه تمیز کن و اب گرم جوشیده
پماد اریترومایسین چشمی بگیر روزی دو بار یا سه بار بزن دو روزه خوب میشه
دستمال تمیز هم گرم کن بزار رو چشمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.