ینی کیسه زده تشکیل شده؟؟؟؟

خدایا این چ استرسیه امشب ب من وارد شدش

تصویر
۱۰ پاسخ

توی هفته ی ۶ طبیعی هست ک قبل تشکیل نشده باشه هنوز

نگران نباش عزیزم تشکیل میشه

کیسه زرده هست بچه نیست زوده تشکیل میشخ

عزیزم احتمالا شما با تایم پریودی حساب کردی که ۸هفته ت تموم شده اما لقاح شما دیرتر تشکیل شده و هفته شما۶هفته ست یعنی دو‌ هفته کمتر،اکثریت اینطورن جدیدا،الان ناراحتیتون برای چیه؟!توکل به خدا تا دو‌هفته دیگه یعنی ۸هفته ۴روز برید سونو،قلب کوچولوش رو‌میبینین

شما الان تو هفته ی 6 هستی .. کیسه زده و ساک حاملگی فقط دیده میشه این ی چیز طبیعیه دو هفته دیگه برو حتما دکتر هم بهت میگه .. برو سونو بده برا تشخیص جنین و قلب

ساک حاملگی روییت شده .. خوبه دیگه عزیرم

آره کیسه زرده تشکیل شده ولی جنین هنوز نیست انشاالله ۱۰ روز تا ۱۴ روز دیگ جنین و قلبش هم تشکیل میشه

لقاح دیر انجام شده
دو هفته دیگه برو قلب تشکیل میشه

آره عزیزم دوهفته دیگه تکرارش انشالله قلبش هم تشکیل شده

آره عزیزم جنین هنوز دیده نشده ۲ هفته دیگه برو ایشالله تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان🩵💎✨ مامان آقا ماهان🩵💎✨ روزهای ابتدایی تولد