۳ پاسخ

بالا هشت بار اسهالع

قبل دستشویی کرد حسابی گریه میکنه و به خودش میپیچه
وقتی دستشویی میکنه اروم میشه
حس میکنم دلپیچه داره
روزی یبار وقتی پوشکش باز میکنم میشورمش حس میکنم بخاطر اونه کمرش سرما خورده شاید 🫠🫠🫠 کمک برسونید لطفا

شیرخشک.چیع

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و زینب مامان فاطمه و زینب ۱۷ ماهگی
مامان آوین🎀♥️ مامان آوین🎀♥️ ۳ ماهگی