خانم ها دخترم سرما خورده چیکار کنم دکتر نبرم

۳ پاسخ

چ علائمی داره؟

چیزی که نمیشه بهش بدی سرخود خوب نیست حتما ببردکتر

بچه زیر ۳ ماه اصلا ایمنی نداره هیچی
حتما ببر

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی