من با مامانم اینا میرم چ اشکال داره خیلی پیش اومده
اره میرم وقتی مامانم اینا هم هستن
با مامانت برو عزیزم چ اشکالی داره حال و هواتونم عوض میشه
نه نمیرم
واینکه ما کلا عروسی دعوت بشیم کارت دعوت برامون بفرستن و به هر دلیلی نریم عروسی حتما کادو میفرستیم که پول نقد هست
بدون شوهرم نمیرم
و اینکه اکر هم خیلی مجبور بشم برم بستگی به نسبتش داره گلم
سلام بستگی داره کجا باشه .مراسم کی باشه .واسه من این شرایط مهمه
دیگه وقتی مامانت اینا هستن که چه اشکال داره برو عزیزم زشته واقعا تو این گرونی نری بلاخره احترام گذاشتن تهیه دیدین
اون اولش منظورت چیه؟؟کسی حقی گردن شما نداشته باشه....
من بدون شوهرم بیشتربهم خوش میگذره همیشه ام تنها میرم اون همش سرکاره بش مرخصی نمیدن ،مسافرتام همیشه تنهام باخانوادم میرم یا که نمیرم
اتفاقا من همه ی مراسماتو باخانوادم میرم حتی مسافرت خیلی وقتاهمسرم نمیادمیمونه سرکاراخرین باری که باهمسرم تو ی عروسی باهم بودیم ۱۴۰۰بودمگه اینکه به همسرم شک داشته باشم که اگه تنهاموندی خطایی ازش سرمیزنه همسرمن صبح میره شب میاد
من بدون شوهرم نمیرم تنها واجب نیست که
منکه نمیرم وقتی شوهرم نیاد تنها برم چیکار.البته عروسیای ما مختلط ان اکثرا.مگر دیگه خیلی دلم عروسی بخواد برم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.