نان و آپتامیل
من نان میدادم زیادرووزن تاثیر نداشت ،،ببلاکم خوب بوداگه به بچه بسازه چاق میکنه
الان اپتامیل میدم خیلی بهتره بادوتا قوطی تاثیرشو دیدم
من ببلاک میدادم بچم دوس نداشت ولی نان وخوب میخورد
باید ببینی چی بهش میسازه
بچه هام که دنیا اومدن دکتر بیمارستان اپتامیل مخصوص نوزادان کم وزن و نارس براشون تجویز کرد و ببلاک ساده
اپتامیل رو که خوردن خوب بود ببلاک بهشون نساخت
دکتر خودشون گفت رفلاکس و الرژی دارن اپتامیل ha ( مخصوص الرژی ) تجویز کرد که بازم بهشون نساخت
دیگه ببلاک ha گرفتیم خوب بود
الانم دارن ۶ ماهه میشن همونو شماره ۲ باید بگیریم
مثلا نان رو میگن خوشمزه ست ممکنه دیگه بچه شیر مادر رو خوب نخوره
اپتامیل و ببلاک تقریبا مشابه همدیگه ست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.