مامانا واکسن 18 ماهگی سخته چطوریه؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

واسه دختر من افتضاح تبش تا 39 می‌ره باز میاد 38

‌واسه دخترمن که خداروشکرخیلی خوب بوداصلااذیت نشد

والا من انقدر میترسیدم...خیلی راحت بود شکرخدا امروز دو روزش تموم شد
تب نکرد،قطره استا هم زیاد ندادم بهش
ار‌اولشم بازی کرد و راه رفت
بچه با بچه فرق میکنه،اگر واکسن های دیگش‌راحت بود اینم راحته انشاالله

خداروشکر واسه پسرم سبک بود حتی تب هم نداشت واکسن دو ماهگی خیلی اذیت کرد بقیه واکسن ها هم نهایت یکم داغ میشد و بالا میآورد البته واکسن چهار ماهگی فقط اینجوری بود شش ماهگیش هم هیچی نگفت

خداروشکر برای پسر من خوب بود نسبت به واکسن های قبلش یکم تب داشت فقط دو سه روز قطره دادم

برا دختر من که خداروشکر سبک بود مثل بقیه واکسناش فقط شب اول یکم تب کرد در حد ۳۷یا۳۷ونیم که با پاشویه و قطره اومد پایین

نمی‌دونم میگن خیلی سخته من استرسشو دارم از الان

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی
مامان جوجوم مامان جوجوم ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی