بستگی به بچت داره...واکسن یکسالگی براش چه جوری بود اینم همونه دقیقا...پسر من یکسالگی براش سخت بود اینم همین طور....از قبل بهداشت بهم گفته بود این قضیه و درست بود
دختر من خیلی اذیت شد ولی خوشبختانه واسه خیلیا سبک بوده
ببین روز اول خیلی سخته بعد آروم آروم درست میشه
شب اول پسر من تب داشت بروفن بالا میبرد استا تب شو پایین نمیکرد تا صب با گلاب. پاشویی کردم ولی از روز دوم دیگ تب اونجوری. نداشت ولی پاشو زمین نمیزاشت تا روز دوم عصر بعدش خوب شد دیگه
بعضی بی اشتها میشن مثلا پسر من بعضیا نه
روز اول آدم داغون میشه اگه بچه تب زیاد داشته. باشه بعضی بچه ها کم میشه تب شون راحت تره
من که نمیزنم
من هفته ی قبل یکشنبه بردم پسرمو زد خداروشکر مث واکسنای دیگش بود اذیت نشد که تب کنه فقط یکمی پا درد داشت
گلم تاپیک زدم براش برو بخون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.