واکسن ۱۸ ماهگی سخته ؟

۵ پاسخ

دخترم دیروز واکسن ۱۸ ماهگی شو زدمن باور نمیکردم ولی واقعا سخت بود
بی قراری ،تب ، بی اشتهایی،پادرد داره نمی تونه راه بره

اره سخته مال دخترم جاش هم حساسیت کردوهم بعدبیست روزهنوزهم جاش سفته،حوله هم نمیزاشت بزارم

اره مثل اینکه

نمیدونم😫

شت من هم باید دوماه دیگه مال پسرم بزنم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان liana مامان liana ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی