دخترم دیروز واکسن ۱۸ ماهگی شو زدمن باور نمیکردم ولی واقعا سخت بود
بی قراری ،تب ، بی اشتهایی،پادرد داره نمی تونه راه بره
اره سخته مال دخترم جاش هم حساسیت کردوهم بعدبیست روزهنوزهم جاش سفته،حوله هم نمیزاشت بزارم
اره مثل اینکه
نمیدونم😫
شت من هم باید دوماه دیگه مال پسرم بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.