مامانا واکسن ۱۸ ماهگی سخته

۳ پاسخ

میگن سخته من از الان خیلی استرس دارم براش

میگن سخته اره من از الان استرس دارم😶

بنظرم اره دختر بزرگم وقتی واکسن ۱۸ ماهگی زد دیگه اصلا لب به شیر نزد و دو روز تب داشت پاش به سختی تکون میداد من از همین الان استرس دارم برای این یکی

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان liana مامان liana ۲ سالگی
مامان آرتین وآیهان مامان آرتین وآیهان ۱ سالگی
مامان نــفــس مامان نــفــس ۱۷ ماهگی