عزیزان واکسن ۱۸ ماهگی سخته؟؟

تصویر
۶ پاسخ

نه سخت نیست مامانا و دوستان گفتن فقط پا درد میشن یکم درد دارن همین و خوب میشه الکی سخت نکنید

ای خدا نگو من غصه دارم 😭 کاش این یکی نبود واقعا 🙏🏻

وای خدا اونو چ کنیم

اره میگن از همه سختتره

پسر من هر ماه ویروس میگیره دیگه استرس واکسنو ندارم جون سخت شدم🤦🏻‍♀️😓

بله من از هرکی شنیدم گفتن سخته

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان یاس مامان یاس ۲ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی