۱۲ پاسخ

اوتیسم یه بیماری ژنتیکیه

نه همون تکرار واکسن یکسالگیه ولی چون سن تشخیص اوتیسم ۱۸ و۱۹ ماهگیه ،واکسن رو ربط میدن درحالیکه اینطور نیس،

نه همون تکرار واکسن یکسالگیه ولی چون سن تشخیص اوتیسم ۱۸ و۱۹ ماهگیه ،واکسن رو ربط میدن درحالیکه اینطور نیس،

بله واکسن روی عصبها اثر میذاره و برای نگهداری طولانی مدت از آلومینیم در اون استفاده میکنن منم واکسنا بچمو نزدم

اتیسم ریشه ی ژنتیک داره ربطی به واکسن نداره

،یا خدااا یه زمانی بیش فعالی مد بود الان اتیسم 😳🤣

باز کی گفت😂😂

یاخدا این دیگه چی بود استرس جدید😨😨😨

نه بابا چه حرفیه. این همه ادم که رفتن واکسن ۱۸ ماهگی زدن همشون اوتیسم گرفتن؟ به شایعات گوش نکن

والا ماها هممون واکسن زدیم اتیسم نداریم
حرف چرت پرته گفتن

منم شنیدم خیلی میترسم از دکتر پرسیدم گفت هر 1000تایی یکی میشه
ولی نزنی هم ممکنه چقد مریضی بگیره و گفت آدمایی که نمیزنن هم اتیسم دارن

ینی چی😐

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان mahan مامان mahan ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان liana مامان liana ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان آرتین وآیهان مامان آرتین وآیهان ۱ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی