واکسن 18 ماهگی سخته

۳ پاسخ

امیدت بخدا باشه ،برا ما خدا شکر خوب بود ،از زیر قرآن ردش کن صدقه بنداز ،نذر صلوات برا حضرت رقیه و علی اصغر کن

سخت نیست سختههههه‍ههه

سوال داشتم پسرم واکسن 18 ماهگی زده دست خوبه ولی پاشو نمیتونم خم کن و راه هم بد میره میشه نظر بدین شماهم مین مشکل داشین

سوال های مرتبط

مامان نــفــس مامان نــفــس ۱۷ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۲ سالگی