واکسن 18 ماهگی سخته یا آسون؟ دارم میبرم واکسن بزنه

۴ پاسخ

آسون نترس روز اولی یکم پاشون درده و ی کوچلو داغ میشن مرتب استامینفن بدی مشکلی نیس

واسه پسرم خیلی راحت بود نه درد داشت نه تب کرد فقط بعد از واکسن بذار خیلی راه بره

واسه من شب اول خیلی تب کرد ب پاش نزد ب دو دست زد

برای پسر من ک اسون گذشت خداروشکر خیلی استرس داشتم
البته بچه با بچه فرق داره انشاالله ک برای پسر شماهم راحت بگذره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۲ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی