۵ پاسخ

من بردم دکتری که ختنش کرده متخصص اورولوژی بود

دکتر اطفال بعدشم باز کردی باید هرشب با وازلین تا زمانیکه پوشک میشه چرب کنی وگرنه باز میچسبه

پسر من داشت دو هفته پیش دکتر اورولوژی کشید باز کرد تا ده روزی درد داشت اذیت بود و گفت دو هفته گذشت بیار ببینم و تا وقتی هم پوشک میشه باید چرب کنیم و بکشیم

به من کرم زینک آردن داد
گفت تا یکماه بزن
حالا دارم میزنم
پسر منم چسبندگی پیدا کرده

همون دکتر اطفال بازش میکنه دارو میده دوباره چسبندگی نگیره

سوال های مرتبط