بیمارستان با بیمه سلامت قرار داد داره؟؟؟

۷ پاسخ

آره من سزارین کردم سه و نیم شد

آره عزیزم بیمارستان کنگان با بیمه سلامت قرار داره چون خودم رفتم از بیمارستان پرسیدم

دولتی ها دارن هزینه خاصی نمیشه سزارین من پارسال با بستری ده روزه پنج دادم طبیعی ک چیزی نمیشه، ولی دولتی رشت اموزشی هست دکترا نظارت دارن معمولا کاراموز عمل میکنه که پدر منو دراوردن عفونت کردم بد بخیه زدن منو

بیشتر دولتی ها اره

اوهوم بیمارستان دولتی بری قبول میکنن

باید از اون بیمارستان مد نظرت پرسید گلم

بیمارستان دولتی اره

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری