۷ پاسخ

ماهم همینیم از بس کم‌میهوابم ایمنی بدنم اومده پایین خسته شدم دیگه فقط میگم این چه کاری بود بچه داری

وای ک منم امشب پدرم در اومد..همش گریه میکرد بقلم باشه..حامله هم هستم..یعنی برییدم امشب

و بلاخره با هزارتا بدبختی خابید

دندونای نیششونه سای ده شدم دیگ

پسر منم دندونای نیش لعنتی خواب برامون نذاشته😩

پاهاشوچک کن ببین نسوخته

دندوووون

سوال های مرتبط