۹ پاسخ

من با فنداق چسبیا از اول قنداق کردم راحت میخوابه
چون هی دستشون تکون میدن میپرن از خواب

من ازاول قنداق کردم عادت کرده تاقنداق نشه نمیخوابه حتمابایدقنداق بشه تابخوابه

نمیکنم ن

یه هفتس دیگ بچم قنداق نمیخاد

عزیزم من دخترمو قنداق سبک میکنم چون دستاشو نزارن قنداق بیدار میشه

من قنداق میکنم

نه من قنداق نمیکنم

نه من نکردم تا حالا

من فردا میشه پسرم دوماهش آره قنداق عالیه راحت میخوااابع

سوال های مرتبط