نه...
من 38 هفته بدنبا اومد نه دستگاه نرفت
ن نرفت
ن خداروشکر
۳۷ و ۷ روز نرفت
امروز زایمان دومم نمیدونم چطور یشه
نه۰۰0۰۰۰
مامان من ۳۶ هفته دکتر بهش نامه سزارین داد دستگاه نرفت بچه
هفته ۳۷ کامله دیگه اونموقع دکتر به من وقت زایمان داده حتی
36بودم ولی دستگاه نرفت
من ۳۷ و ۳ روز ن نرف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.