۱۰ پاسخ

نه...

من 38 هفته بدنبا اومد نه دستگاه نرفت

ن نرفت

ن خداروشکر

۳۷ و ۷ روز نرفت
امروز زایمان دومم نمیدونم چطور یشه

نه۰۰0۰۰۰

مامان من ۳۶ هفته دکتر بهش نامه سزارین داد دستگاه نرفت بچه

هفته ۳۷ کامله دیگه اونموقع دکتر به من وقت زایمان داده حتی

36بودم ولی دستگاه نرفت

من ۳۷ و ۳ روز ن نرف

سوال های مرتبط