گهواره زایید ولی من نهههه😭😭

۷ پاسخ

هنوزم نه؟

عزیزم زایمان کردی؟؟

وای عزیزمممم🥲❤️ منم دوسه روز بعد از گهواره زاییدم خیلی حس بدیه

منم دیروز صبح اوضاعم همین بود اما چون روز قبلش رفته بودم معاینه تحریکی باعث شد دیروز کم کم دردام رو دو بیفته و دیشب زایمان کردم

الان اگه دردمون نگرف بریم بیمارستان بستری نمیکنن؟

و منم امروز ۳۹ کامل شدم از فردا میرم تو ۴۰ هفته ، تازه بدجورم سرماخوردم دیشب زیر سرم بودم ولی فایده ای هم نداشت سرم داره میترکه 😭

عزیزم منم فردا گهواره میزایه همچنین من نزایدم 🥲😅

سوال های مرتبط

مامان فندوق خان مامان فندوق خان ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۲ ماهگی
مامان 💙عامر نفس👼💙 مامان 💙عامر نفس👼💙 ۹ ماهگی
مامان فروغ مامان فروغ ۱۱ ماهگی
مامان نیکی 💓👼 مامان نیکی 💓👼 ۱۰ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۷ ماهگی
مامان هایلین بانو مامان هایلین بانو ۴ ماهگی
مامان دلسا😍 مامان دلسا😍 ۲ ماهگی
مامان فندوق🩵🥹 مامان فندوق🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۱۳ ماهگی
مامان محمد صلاح مامان محمد صلاح ۶ ماهگی