هنوزم نه؟
عزیزم زایمان کردی؟؟
وای عزیزمممم🥲❤️ منم دوسه روز بعد از گهواره زاییدم خیلی حس بدیه
منم دیروز صبح اوضاعم همین بود اما چون روز قبلش رفته بودم معاینه تحریکی باعث شد دیروز کم کم دردام رو دو بیفته و دیشب زایمان کردم
الان اگه دردمون نگرف بریم بیمارستان بستری نمیکنن؟
و منم امروز ۳۹ کامل شدم از فردا میرم تو ۴۰ هفته ، تازه بدجورم سرماخوردم دیشب زیر سرم بودم ولی فایده ای هم نداشت سرم داره میترکه 😭
عزیزم منم فردا گهواره میزایه همچنین من نزایدم 🥲😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.