گهواره زایید ولی من ن

۱۱ پاسخ

دقیقا چند هفته ای؟!

وای من دوسندارم تا ۴۰ هفته بشه دیگه طاقت ندارم🥺

وای دلم درد گرفت از بس خندیدم
الان تو هفته 41 هستی نهایتا تا آخر هفته زایمان نکنی بیمارستان آمپول فشار بهت میزنه تموم میشه

ولی من تو ۳۸ هفته زایمان کردم

واقعاااا انتظار سخته منم مثلت بودم

🤣🤣🤣🤣🤣

خدایا 😭😭

😛😛😛😂😂😂😂

میزایی میای اینجا میگی ای کاش همون باردار بودم 🤣🤣🤣

😂😂😂😂

منم بخدا

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۳ ماهگی
مامان آرتین🥰آیلین مامان آرتین🥰آیلین ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۲ ماهگی
مامان فروغ مامان فروغ ۱۱ ماهگی
مامان نیکی 💓👼 مامان نیکی 💓👼 ۱۰ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۷ ماهگی
مامان هایلین بانو مامان هایلین بانو ۴ ماهگی
مامان دلسا😍 مامان دلسا😍 ۲ ماهگی
مامان مهراد💙👶 مامان مهراد💙👶 ۱ ماهگی
مامان فندوق🩵🥹 مامان فندوق🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد