گهواره زایید من ن

۵ پاسخ

مبارک خخخخ برو انقد بزن تو سر خودت تا بستری بشی برا سزارین

بزا زایمان‌کنی ارزو میکنی تو شکم باشه از بیخابی😑

ببین من امروز دکترم گفت روزی دوتا کپسول گل مغربی بزار و دوتا کرچک بخور.گل گاو زبونم گفت خوبه

عزیزم😂😂😂

😂😂😂😂
دکترت چی میگه
نمیخاد کاری بکنه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۳ ماهگی
مامان 💙عامر نفس👼💙 مامان 💙عامر نفس👼💙 ۹ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی