گهواره من زایید و من خودم انگار ن انگار 🥴

۶ پاسخ

یادم اومد ب خودم
۳۹ هفته و ۶ روز بودم
رفتم واسه چکاب
دیگه دکتر نامه بستری داد ک برم اورژانس ..
هیچ علایمی از زایمان نداشتم ..
بستری شدم ۱۳ ساعت امپول فشار گرفتم
خیلیم درد کشیدم ولی دهانه رحمم باز نشد ..
دیگ اورژانسی فرستادن اتاق عمل واسه سز

خیلی حرفت باحال بود

وای چ صبری داری من دارم از درد می میرم دیگه نمی تونم بخوابم بلند شم حتی

العان رفتم داخل ۴۱هفته آره طبیعی هستم

طبیعی میخوای بزاری؟

چند هفته ای ؟

سوال های مرتبط

مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۳ ماهگی
مامان آرتین🥰آیلین مامان آرتین🥰آیلین ۱ ماهگی
مامان سوینا مامان سوینا ۸ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 ۳ ماهگی
مامان 💙عامر نفس👼💙 مامان 💙عامر نفس👼💙 ۹ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی