عزیزم زود برو زایشگاه یهو خدایی نکرده بچه مدفوع نکنه
یه کلک دیگه ام میشه زد بگین بچه تکون نمیخوره من سر بچه اولم ۴۰ هفتم تموم شده بود درد نداشتم بستری نمیکردن میگفتن برو تا دردت بگیره.
عزیزم برو زایشگاه خوب نیست هفتت همبنجور بره بالا
به دروغ بگین کیسه ابتون پاره شده بهتون آمپول فشار بزنن 😂اینم کلک
باید بری زایشگاه
توام درد نداری
منو چی میگی با گهواره الان بچم 4روزشه خودم هنوز نزاییدم 😂 😂
چن هفته ای عزیزم
😂😂😂
او میدویدو من میدویدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.