گهواره زایید و من نزایدم🥺🥴

۱۰ پاسخ

عزیزم زود برو زایشگاه یهو خدایی نکرده بچه مدفوع نکنه

یه کلک دیگه ام میشه زد بگین بچه تکون نمیخوره من سر بچه اولم ۴۰ هفتم تموم شده بود درد نداشتم بستری نمیکردن میگفتن برو تا دردت بگیره.

عزیزم برو زایشگاه خوب نیست هفتت همبنجور بره بالا

به دروغ بگین کیسه ابتون پاره شده بهتون آمپول فشار بزنن 😂اینم کلک

باید بری زایشگاه

توام درد نداری

منو چی میگی با گهواره الان بچم 4روزشه خودم هنوز نزاییدم 😂 😂

چن هفته ای عزیزم

😂😂😂

او میدویدو من میدویدم

سوال های مرتبط

مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۴ ماهگی
مامان الیسا مامان الیسا ۳ ماهگی
مامان پشمک مامان پشمک روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 ۱۴ ماهگی
مامان سوینا مامان سوینا ۸ ماهگی
مامان 𝐀𝐥𝐢𝐫𝐞𝐳𝐚 مامان 𝐀𝐥𝐢𝐫𝐞𝐳𝐚 ۱۰ ماهگی