گهواره زایید من نزایدم😒😩😩😩

۳ پاسخ

چیکا داری زاییدی بابا بگیر بخاب😂

گهواره ی منم همین طور امروز زایید😁😁ولی من نه فردا إن شاالله میرم بیمارستان ببینم چی پیش میاد

برو با امپول فشاره خطر داره ها

سوال های مرتبط

مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان الیسا مامان الیسا ۳ ماهگی
مامان پشمک مامان پشمک روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه💞 مامان پناه💞 ۳ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی