گهواره زایید و من نزایدم

۱۲ پاسخ

خوشبحالت
الآن بچت قشنگ وزن گرفته

خخخ ارع بخدا موندیم چجوریع این بدنامون 😂شایدم باز شدیم خبر نداریم من ک استانع تحملم بالاس شاید دهانع رحمم باز شدع خبر ندارم 🤦‍♀️

منم کلا سوزش معدع دارم داغونم تا گلوم میاد 🤕

عزیزممم
برو بیمارستان فردا بستری شو

منم مص خودت

منم دردم نگرف ۳۹ هفته و ۵ روز رفتم ک بستری بشم گفتن دهانه رحمت ۴ سانت بازه یکم معاینه کردن سریع شد ۷ سانت و دردم نگرف دیگه تو دوساعت زایمان کردم باامپول فشار

وای منم اومدم تو گهواره دیدم زاییده و من نه

خب چرا نمیری بستری بشی؟؟
من دردم نگیره تا چهارشنبه دیگه میرم خودم

من زایمان کردم

وای من میترسم این بلا سر خودم بیاد😂

فردا برو بستری شو درد نداری؟؟

هنو نزاییدییییی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۴ ماهگی
مامان الیسا مامان الیسا ۳ ماهگی
مامان پشمک مامان پشمک روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه💞 مامان پناه💞 ۳ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی