گهواره زایید و من نزایدم😂

۴ پاسخ

آخ آخ 😂😂

بارداری ی سختی های داره ،بعد زایمان چندین سختی 🥴🥴

😂😂عجله نکن وقتش برسه خودتم نخوای اون بچه به دنیا میاد پس از لحظه به لحظه ی بارداریت لذت ببر مخصوصا که روزهای اخره
انشالله زایمان خوب و راحتی داشته باشی و نی نی نازتو صحیح و سالم بغل بگیری

😀😀😀

سوال های مرتبط

مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۴ ماهگی
مامان الیسا مامان الیسا ۳ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 ۳ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی