بریم واکسن بزنیم😬😬😬😬😬

تصویر
۱۲ پاسخ

خیلی واکسن سبکیه به امید خدا به سلامتی

نگران نباش عزیزم، واکسن سبکه
موقع زدن فقط اذیت میشن

نگران نباش عزیزم خیلی سبکه

انشاالله که سبکه 🙏💕

الهی بگردم عزیز دلم انشالله سبک باشه برات خوشگلم

الهی سازگارباشه

راحت ترین واکسن همین واکسن یکسالگی نگران نباش
پسر من نه درد داشت نه تب نه بیقراری خداروشکر
بهش استا ندادم اصلا

چقد کوچولوت قیافه ش نی نیه شبیه یکساله ها نیست پسر من انگار داره زود مرد میشه نمیدونم میفهمین منظورمو😅

من فردا میخوام ببرم براش بزنم

اوکیه واکسن سبکیه نگران نباش

نگران نباش
عوارض نداره
ی ده دقیقه گریه میکنن بهونه میگیرن بخاطر درد امپول ولی بعد اروم میگیره

بیدارش کن تو خواب براش نزنی شوک میشه

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی