۷ پاسخ

ترنجبین، حجامت لاله گوش. خودت دمنوش کاسنی بخور

من بچمو با شیر ولرم و عرق کاسنی میشستم خداروشکر زردیش اومد پایین

خودت چیزای خنک بخور و دائم بهش شیر بده ( ساعتی یکبار عالیه ) اگر هم زیاده دستگاه کرایه کن دو روز بزار دستگاه
از تجهیزات پزشکی احیای نوزاد کنار بیمارستان عسگریه میتونی بگیری

محیط خنک شیردهی زیاد
بهتر نشد دستگاه

زیاد باشه بایدبذاری دستگاه . خودت خنکی بخور . قطره شیرخشت بگیر بده بهش . تند تند شیرش بدی

من یکساعت ب یکساعت شیر بهش دادم
بدنش را با عرق کاسنی و سدر شستم
قطره شیر خشت هم از داروخونه خریدم بهش دادم
جواب داد

دستگاه کرایه کن خودت ام خنکی بخور ترنجبین شیر خشت وهندونه بخور خودت بلد شیر خشک هم بده دفع داشته باشه

سوال های مرتبط