خانما علائم نساختن شیرخشک چیا هستن

۱ پاسخ

یبوست یا اسهال
قرمز شدن پوست
نفخ بیش از حد ، تا حدیش طبیعیه بالاخره شیر نفخ داره.
زیاد بالا آوردن

سوال های مرتبط

مامان حسنا و حانا مامان حسنا و حانا ۱۶ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی