۴ پاسخ

کلا هر آدمی هر سال باید چکاپ بده یکسالگی واجبه دو سالگی واجبه سه سالگی واجبه و تا اخر برای خودمونم سالی یه بار واجبه

@food_babyy
کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۵۰۰ مادر .💗💗💗.

من یکسالگیش بردم امسال هم میبرم کمبود ویتامین و آهن و هر چه زودتر متوجه بشیم و درمان کنیم خیلی بهتره تا بزرگ بشه و به مشکل بخوره

چه کاریه هی بچه رو سوراخ سوراخ کنی نمیخواد گناه داره بچه مگه مث آدم بزرگ چقد میخوره که قندو چربی بره بالا

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی
مامان اهورا و رایا مامان اهورا و رایا ۳ سالگی
مامان آیسان مامان آیسان ۲ سالگی