کلا هر آدمی هر سال باید چکاپ بده یکسالگی واجبه دو سالگی واجبه سه سالگی واجبه و تا اخر برای خودمونم سالی یه بار واجبه
@food_babyy
کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۵۰۰ مادر .💗💗💗.
من یکسالگیش بردم امسال هم میبرم کمبود ویتامین و آهن و هر چه زودتر متوجه بشیم و درمان کنیم خیلی بهتره تا بزرگ بشه و به مشکل بخوره
چه کاریه هی بچه رو سوراخ سوراخ کنی نمیخواد گناه داره بچه مگه مث آدم بزرگ چقد میخوره که قندو چربی بره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.