طبیعیه
من مقعدی میزارم الان ۴ماهه هرروز-شبا دیگه خوابم گرفت میزارم-صبحا هم میزارم یکساعت دراز،میکشم
من یکیش ۱و نیم یکیش ۳که اون ۳رو گفت یکم زیاده .. ولی نگفت مشکلی هستااا گفت بعد زاسمان بیارش چک کنم و همه رو زد نرمال .. ایشالله هم نی نی ها شما هم من سلامت به دنیا بیان 😍
ببین توی همون برگه جواب اکو نوشتهpfo۳mmکه دکتر گفت زیاده .. یه سوراخ رو قلبه ک بزرگ باشه خطرناکه
من شبا شیاف میزارم ک دراز بکشم و بیرون نریزه ..یه سوال عزیزم .. من با راهنمایی شما امروز رفتم اکو قلب پیش نیکبخت بعد خوب بود همچی ولی یکی از قلا ک سمت چپ و شیطونه گفت قلبش ضربانش ۱۷۵هست و بنظرت بده؟؟ تو هفته ۲۳
من اول میرم دستشویی بعد میام شیاف میزارم
اره عزیزم همینه نگران نباش شب قبل خواب بزار ی ۴ ۵ ساعت بمونه بعد رفتی دیتشویی ریخت اشکال نداره
مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
واژینال میزاری؟
نیم ساعت دراز بکش پاهاتو بزار بالاتر از سطح بدنت، دیگه بقیش که بیاد بیرون اضافیه
خیلیم کثیف کاری داره لعنتی😵💫
شیاف رو شبا بزار اگر صبح میزاری بعد دفع حتما بزار
موقع گذاشتن حتما به پهلو دراز بکش و بزار و تا نیم ساعت تکون نخور
بعد یک ساعت دسشویی برو
قبل شیاف گذاشتن برو سرویس بهداشتی بعدش شیاف بزار بخواب
قبل خواب بزار حداقل ۲ ساعت نرو دستشویی.
ولی کلا یه کم ترشح خارج میشه
خب بعدش نرو دسشویی اخر شب ک میخوای بخوابی بزار
خب یکمقدارش ترشح میشه بیرون طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.