۱۴ پاسخ

طبیعیه

من مقعدی میزارم الان ۴ماهه هرروز-شبا دیگه خوابم گرفت میزارم-صبحا هم میزارم یکساعت دراز،میکشم

من یکیش ۱و نیم یکیش ۳که اون ۳رو گفت یکم زیاده .. ولی نگفت مشکلی هستااا گفت بعد زاسمان بیارش چک کنم و همه رو زد نرمال .. ایشالله هم نی نی ها شما هم من سلامت به دنیا بیان 😍

ببین توی همون برگه جواب اکو نوشتهpfo۳mmکه دکتر گفت زیاده .. یه سوراخ رو قلبه ک بزرگ باشه خطرناکه

من شبا شیاف میزارم ک دراز بکشم و بیرون نریزه ..یه سوال عزیزم .. من با راهنمایی شما امروز رفتم اکو قلب پیش نیکبخت بعد خوب بود همچی ولی یکی از قلا ک سمت چپ و شیطونه گفت قلبش ضربانش ۱۷۵هست و بنظرت بده؟؟ تو هفته ۲۳

من اول میرم دستشویی بعد میام شیاف میزارم

اره عزیزم همینه نگران نباش شب قبل خواب بزار ی ۴ ۵ ساعت بمونه بعد رفتی دیتشویی ریخت اشکال نداره

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

واژینال میزاری؟
نیم ساعت دراز بکش پاهاتو بزار بالاتر از سطح بدنت، دیگه بقیش که بیاد بیرون اضافیه
خیلیم کثیف کاری داره لعنتی😵‍💫

شیاف رو شبا بزار اگر صبح میزاری بعد دفع حتما بزار
موقع گذاشتن حتما به پهلو دراز بکش و بزار و تا نیم ساعت تکون نخور
بعد یک ساعت دسشویی برو

قبل شیاف گذاشتن برو سرویس بهداشتی بعدش شیاف بزار بخواب

قبل خواب بزار حداقل ۲ ساعت نرو دستشویی.
ولی کلا یه کم ترشح خارج میشه

خب بعدش نرو دسشویی اخر شب ک میخوای بخوابی بزار

خب یکمقدارش ترشح میشه بیرون طبیعیه

سوال های مرتبط