بچه ها علاقه دارن به تلویزیون و گوشی
بله که داره تو این اثرات خوبی نداره عزیزم
دختر منم با تلویزیون شیر میخوره
هنو ۲ ماهشه
من پسر بزرگم ۴ سالشه روزا در حد ۲ ساعت اونم اگ کار داشته باشممیزارم ببینه
توی این سن هیچ اسکرینی نباید بچه ببینه بخصوص گوشی و تلویزیون
نه بابا دختر منم عاشق تلوزیون بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.