۷ پاسخ

یکشنبه معاینه تحریکی شدم
الآنم بدون درد در خدمت شمام🤦🏻‍♀️

من موقع زایمانم 😩🫣

من دیشب رفتم الان ی ذره درد دارم

من هفته‌ی بعد قراره برم خدا کنه بار اول جواب بگیرم زایمان کنم

منم تو بارداری قبلم یه بار دکتر انجام داد لکه بینی داشتم یه روز بعدش دردم شروع شد

من یبار رفتم هنوز دردم نگرفته

من ک دخترم باردار بودم دوبار برام معاینه انجام دادن کم کم دردم شروع شد

سوال های مرتبط

مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی