من کیسه ابم پاره شده بود امپول فشار زدن و اوایلش تا ۴سانت فقط یه بار معاینه کردن گفتن تا ۴سانت سعی کن با ورزش اوکی شه.
دیگه بعدشم زود دهانه رحم باز میشه اخراش دو بار معاینه شدم که زایمان کردم
فردا میشم ۳۷هفته ۵ روز میرم معاینه نوار قلب تو ۳۷هفته چند روزی ؟؟؟
من انجام دادم یبار بازنشدم
من چهار سانت رفتم معاینه شدم شبش زایمان کردم
باید بریم دکتر انجام بده؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.