مامانا کدوم شیرخشک وزن دهیش زیاده بگید لطفا

۵ پاسخ

بستگی داره برا هر بچه ای ی جوریه برا دختر من اپتامیل و نان جواب نداد اپتامیل تا 6 ماهگی دادم وزن 6 ماهگیش 7 کیلو بود بعد عوض کردم دیدم نان خیلی تعریف میکنن نان دادم دوماه ت دوماه اصلا وزن بچه تغییر زیادی نکرد کلا 200گرم اضافه کرد
الان سوپرامیل گرفتم ببینم چجوریه
بنا ب تجربم اپتامیل خیلی شیرخوبیه ولی نان اصلا چرب نیس مث اب میمونه اصلا غلیظ نیست
سوپرامیل خیلی غلیظ و چربه و طعمشم شیرینه امیدارم ک ب دخترم بیوفته

سوپرامیل امتحان کردی شنیدم خیلی خوبه

نان ولی باید با بچت بسازه

سوال منم هست

باید ببینی کدوم به بچت میوفته

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری