بچها ترشحات رگه های خونی بعد سرکلاژ طبیعیه؟

۵ پاسخ

چرا سرکلاژ شدین و سرکلاژ چیه

من که تا ۴ روز خونریزی روشن داشتم🤦🏻‍♀️

تا سه چهار روز طبیعیه عزیزم اما باید مقدارش کمتر بشه بعد تبدیل به ترشح بی رنگ میشه و بعداز یک هفته کاملا خوب میشه نگران نباش

آره عزیزم منم داشتم

دکترم‌میگفت طبیعیه
چون ما دهانه رحم دستکاری کردیم

سوال های مرتبط

مامان دخملی من🩷 مامان دخملی من🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد