چرا سرکلاژ شدین و سرکلاژ چیه
من که تا ۴ روز خونریزی روشن داشتم🤦🏻♀️
تا سه چهار روز طبیعیه عزیزم اما باید مقدارش کمتر بشه بعد تبدیل به ترشح بی رنگ میشه و بعداز یک هفته کاملا خوب میشه نگران نباش
آره عزیزم منم داشتم
دکترممیگفت طبیعیه
چون ما دهانه رحم دستکاری کردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.