مهد پسرم شده ۸۵۰۰
ماهانه
شما چقدر میدین؟

۱۳ پاسخ

چرا مهد هایی که نیمه دولتی هستن نمی‌نمیفرستید من اینجا دیدم شهریه ها چرا انقدر بالاست خدایی

یک سالش پارسال۳۰م دادم

من امروز رفتم ثبت نام ۱۰ ده تومن یکی دو روز دیگه مدارک ببرم باید بدم ده تومن دیگه مرداد میدم هنوز هزینه کلی اعلام نکردن گفتن قسط بندی میکنیم ما بقیش تا اسفند پارسال شهریه کل ۳۵ تومن بوده امسال قطعا خیلی بیشتر شده

ماهی 11.500 شده

یک روز درمیون میره الان ماهانه بدیم ۸/۵۰۰ نقدی و یه جا بدیم ۶۴۰۰

فعلا ماهی پنج تومنه،از مهر با همین مبلغ میره هنوز افزایش شهریه نداشته

ماهی ۱۰میدادیم البته قبل عید انقد تازگیا نفرستادمش

۳۵۰۰
بازم به نظرم گرونه😅 اخه یک روز در میونه کامل بخواد بره ۶۵۰۰😟

ما هم برا دخترام هرکدوم ماهی ۷ مهد امسالشون غیر از هزینه های دیگه
حالا سال دیگه خیلی بیشتر میشه

والا من الان که پیش۱ ماهانه ۳۵۰۰ میدم
حالا پیش۲ نمیدونم چقدر بشه

واییی من ۴ونیم میدادم البته دیگه نمیره الان

چه خبرههههه

برا یکسالش ۳۰ تومن میدیم

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۵ سالگی