روغن زرد گاوی عاااالیه
بعد شیر دهی شیر و مالیدم بعد گذاشتم هوا بخوره قبل شیر دهی هم با چای کهنه میشورم
از شیر خودت بزن روش
من روغن حىوانى زدم ناىلون گذاشتم روش ى بار فقط خوب شد دىگ
هیچی خودش خوب شد
منم همینجا خوندم روغن حیوانی زدم روش سلفون کشیدم هر بار شیر میدی با دستمال پاک کن شیر بده دوباره سلفون رو بکش روش
دو روزه خوب شد برای من
هیچی دو هفته تحمل کردم.. من پماد و اینا روم جواب نمیداد قشنگ شیر و خون میدادم از زخم... هنوزم اگه بد بگیره فرداش زخمه
کرم شقاق هیدرودرم بزن
ازین پماد زدم خوب شد پماد استریل چشم هم خوبه
فقط پماد چشمی...عالی بود
کرم شقاق زدم عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.