۱۲ پاسخ

هیچکدوم از این راهکارا درمانه اصلی نیست برو خانه بهداشت بهت یاد میدن چجور سینه رو با هاله بکنی دهن بچه تا درست نخوره زخم خوب نمیشه راه دوم میشه کرم و پماد
من جفت سینه هام زخمه و خونه دیگه خستم شدم خیلی رو روحیه و زندگیم تاثیر گذاشته همش درد و گریه بهداشتم رفتم یادم داد ولی من دردم خیلیه دیگه تحمل ندارم 😭😭یک تا دو وعده شیر خشک میدم بچم گرسنه نمونه

همه کار کردم
همچنان زخمه
نمیدونم چیکار کنم دیگ🙂🙂

قبل از شیر دادن به بچه چند قطره شیرتو بدوش که نوک سینه نرم بشه .دیگه زخمم نمیشه لینجوری.من از اول همین کار رو کردم زخم نشد دردم نگرفت

صبر کردم

کرم شقاق زدم و اینکه هی گذاشتم میک زد با اینکه درد خیلی شدیدی داشتم گریم درمیمود

شیر خودت یکم بدوش بزار کنار چربی ک روش میگیره بزن ب سینت

پماد شقاق سینه ماستلا خیلی برام من خوب بود

هیچی دو سه روز اول زخم بود خودش خوب شد

صببببر و صبببر

پماد شقاق سینع بزن قبل شیر دادن بشورش ولی

خودش باید بمونه آروم آروم خوب بشه بازم شیر خودتو بزن بهش ...خیلی بده زخم سینه دردش شدیده

بزار چند قطره شیر خودت روش بمونه خوب میشه

سوال های مرتبط