سلام خانما
ببخشید ازم خیلی ترشح میاد خیلی آبکیه انگار آبه چرا؟ طبیعیه؟

۹ پاسخ

منم اینجوری بودم مثلا صب میرقتم دسشویی چن قطره مث اب میریخت از دکتر پرسیدم گف برو امنیوشور بخر بیا نگا کنم نگا کرد گف چیزی نیس ترشحه ابریزش نداری
اگ زیاد نباشه طبییعه

برای شما تو هفته های بالاس
به دکترت حتما بگو

منم دارم طبیعه اتگار ادار ریخته

منم تو هفته ۱۴ اینجوری بودم
دکترم گفت استراحت کن و تو خونه دامن یا پیراهن بپوش ک زیرش هیچی نپوشی
خوب شدم

منم همینجوریم

منم همینطور یهو سرازیر میشه روی رونام

اب نباید باشه خدای نکرده کیسه ابت نباشه

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

منم گاهی ابکی میشه

سوال های مرتبط

مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی