۳ پاسخ

دختر منم دو هفته پیش همینجوری بود سه روز تب داشت بردمش دکتر گفت باید چهار ساعتی بهش استامینوفن بدی تا جلوی تب رو بگیری نشد شیاف بذار

فک کنم ی هفته اینا برا هر بچه فرق داره

پارا کید بده بهش هر۶ساعت
هم تبشو کنترل میکنه هم ی نوع مسکنه
ی پمادم بگیر بزن به لثه هاش زیاد اذیت نشه

سوال های مرتبط

مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی
مامان نیکا🪻🌈 مامان نیکا🪻🌈 ۱۴ ماهگی