من بعد از سونوی Ntشروع کردم همه چی گرفتم جز لباس بعد از آنومالی که فهمیدیم دختردار شدیملباساشم گرفتم🥰اتاقشمچیدیم
فقط بی صبرانه منتظر خودشیم❤️🫂
دیگه من از الان میخام کمکم شروع کنم ک تموم شه از یه ماه یه ماه نیم دیگه سنگين میشیم کی میخاد هوا ب این گرمی بره بازار 😰
از هروقت كه پول دارى برو كم كم بخر
من تو ۷ماه بودم
آخراش
از ۱۸ که جنسیتش معلوم شد
منک از ۷ ماه ب بعد
من هنوز هیچی نگرفتم هفت ماه ببعد میگیرم انشالله البته استراحتم نمیتونم برم پولم فعلا دستمون نیست
من بزرگ هارو خریدم تموم شده ولی هنوز لباس و اسباب بازی و تزئینات مونده
خدا سلامتی بده ۲۵ هفته به بعد فکر کنم
طاقت بیارم
من بعد از انومالی دیگه خونه نیومدیم
رفتیم خرید کردیم چون همش میگفتن از شنبه یعنی ۱۵ فروردین قیمت جدید میشه ، دیگه همه رو خریدیم و اتاقشم چیدیم
دوست داشتی تاپیکمو ببین 🥹 تمام وسایلشو با جزییات گذاشتم 🤰🏻🩵😍😘
من قبل اینکه باردار شم خیلی چیزایی که جنسیت نداشت رو خریدم چون میدونسنم همه چیز خیلی گرون میشه و چیزایی مثل شیشه و پستونک که تاریخ انقضا دارن رو تازه یه هفته اس خریدم الان فقط سرویس چوب باید بخرم و لباساشو. وقتی میخریدم همش میگفتم نکنه کارم اشتباه باشه اصلا بچه دار نشم یا هرچی ولی الان خیلی خوشحالم خریدم قیمت وسایلی که خربدمو مقایسه میکنم میبینم واقعا به نظرم بهترین کار اینه که سریعتر خرید انجام بشه با اینکه برا خریدش همه رو وام گرفته بودم
هر چی زودتر بهتر
چون وسایل روز به روز خیلی گرون میشه
کالسکه در عرض چند ساعت دو میلیون گرون تر شد
سرویس چوب در عرض چهار روز ده میلیون گرون تر شد
دیگه خورده ریز ها ب کنار
همه چی گرونه
اگه داری بخر
کار ب جنسیت نداشته باش
اسپورت بگیر
من سفید و کرم گرفتم بیشتر چیزا
امروز میخوام برم یسری چیز میز کوچولو که جنسیت نداره بخرم😁
البته روز به روز قیمتا داره میره بالا هرچی زودتر بگیری بهتره
کالسکه ایی که من قبل از عید گرفتم۱۲ الان شده ۲۰ و خورده ایی
من بعد ان تی
جنسیتو صدرصدی گف بم دیگه شرو کردم
من از وقتی پول دستم بیاد😂یه وام صد ملیونی دارم منتظرم قسطام سبک بشه برم تهران خرید
من مامانم میگه ۷ماهگی
چون دیگه هیچ خطری نیست
البته لباس اینا اسپرت و جاگیر نیست
منظور مادرم به سرویس خواب و تخت کنار مادر چیزای بزرگی که باید چیده بشه
بعد انومالی که از جنسیت مطمئن شدی
من از وقتی پا گذاشتم تو هفت ماهگی شروع کردم
ولی شما اگه شرایطشو دارین فهمیدین جنسیت چیه بخرین روز ب روز گرون داره میشه❤️
اگرپول داشته باشیم ازهمین الان میخریم ک نداریم😅😅تاپول برسه ۹ماهگی میخریم
بعد آنومالی
البته مامانم یه سری چیزا که جنسیت نداره و چن دست لباس با رنگ اسپورت خریده
من از هفته ۱۶ شروع کردم خورده خورده دارم میخرم
من هنوز نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.