۶ پاسخ

فقط فقط تند تند شیر بده دفع کنه .جای بچه گرم نباشه زیاد.
دستگاه تاثیر داره فقط پوست روشن می‌کنه بعد رعایت نشه دوباره برمیگرده

بالای ۱۲ حتما باید بره زیر دستگاه. خوب میشه

سیر بمونه .جاش گرم نباشه . روزی ده ساعت دستگاه بگیره .خودت سردی جات نخوری

من نئوناستر دادم
شوهرم رفته بودکالاپزشکی مهتابی ابی معمولی بهش داده بود زیرهمون گذاشتم
بعد تا میتونی شیربهش بده که با ادرار دفع بشه

من دستگاه گذاشتم
دکتر گف دفع کنه خوب میشه

باید دستگاه بگیرید بزارید دستگاه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۱۲ ماهگی
مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 ۶ ماهگی
مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی