سلام
برای ازمایش سلفری چه مدارکی ببرم ازمایشگاه؟؟؟
#سیسمونی

تصویر
۹ پاسخ

یادت باشه ۴۸ ساعت قبلش انوکسپارین و آسپیرین قطع کنی
سونو انتی و کارت ملی
اگه ازمایش غربالگری هم دادی جلوتر اونم ببر

همسرتم ببر
تو فرم من ک امضاو اثر انگشت همسر رو هم میخواستن

نسخه پزشک کارت ملی و سونو انتی
خودشون واسه من کپی گرفتن زدن رو پرونده
اگه انوکسا میزنی و اسپرین میخوری ۴۸ ساعت باید قطع شه

ب من گفتن سونو ان تی وکارت شناسایی ببرم

وقبلش اگه آسپرین ویا انوکساپارین مصرف میکنی باید یه روز قبلش قطعکنی

نسخه پزشک سونو ان تی و کارت شناسایی

سلام عزیزم انشالله که نی نی سالم باشه کپی سونو گرافی انتی و کپی کارت ملی از من همینارو خواستن

سلام‌به روی ماهت به من که گفته بودن با جواب سونوNT و کارت شناسایی که هر آزمایشگاهی میخواد ونسخه پزشکت

سلام کارت ملی و ازمایش انتی حتما باشه چیز دیگه فک نکنم نیاز باشه از من نخواست

سوال های مرتبط

مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یونا🤰🏻👶🏼💙🧿 مامان یونا🤰🏻👶🏼💙🧿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🌰فندوق😍 مامان 🌰فندوق😍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری