یادت باشه ۴۸ ساعت قبلش انوکسپارین و آسپیرین قطع کنی
سونو انتی و کارت ملی
اگه ازمایش غربالگری هم دادی جلوتر اونم ببر
همسرتم ببر
تو فرم من ک امضاو اثر انگشت همسر رو هم میخواستن
نسخه پزشک کارت ملی و سونو انتی
خودشون واسه من کپی گرفتن زدن رو پرونده
اگه انوکسا میزنی و اسپرین میخوری ۴۸ ساعت باید قطع شه
ب من گفتن سونو ان تی وکارت شناسایی ببرم
وقبلش اگه آسپرین ویا انوکساپارین مصرف میکنی باید یه روز قبلش قطعکنی
نسخه پزشک سونو ان تی و کارت شناسایی
سلام عزیزم انشالله که نی نی سالم باشه کپی سونو گرافی انتی و کپی کارت ملی از من همینارو خواستن
سلامبه روی ماهت به من که گفته بودن با جواب سونوNT و کارت شناسایی که هر آزمایشگاهی میخواد ونسخه پزشکت
سلام کارت ملی و ازمایش انتی حتما باشه چیز دیگه فک نکنم نیاز باشه از من نخواست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.