سلام من هنوز اسم انتخاب نکردم😔

۹ پاسخ

غضنفر مگه نیس؟😩🤣

من والا اسم دخترمو خودم اتنخاب کردم بعد به شوهرم گفتم اونم قبول کرد،بعد من بهش میگم تو هم یه اسم اتنخاب کن ،دیگه خلاصه چندروزی گذشت دیدم خبری نشد میگم چیشد میگه منکه نتونستم اسم قشنگی پیدا کنم همون که تو گفتی خوبه
واین گونه شد که اسم دخترمون من انتخاب کردم😁

غضنفر چیه پس😂

اگه بین چندتا اسم موندیم قرعه کشی کن من همین کارکردم

غلام بزار

چرا پس ما از همون اول بدون دعوا اسمو انتخاب کردیم 🙄😅

من شب قبل زایمان نهایی شد اسمش

من نشستم با شوهرم هر اسمی که پیدا کرده بودم باهم انتخاب کردیم هرچی من دوست داشتم تو کاغذ نوشتم هرچی شوهرم دوست داشت تو کاغذ نوشتم مثلاً ۱۰ تا اسم دختر ۱۰ تا اسم پسر بعد ریختم تو ظرف عین قرعه کشی بعد آرین انتخاب شد

دختره یا پسر؟؟؟ فرصت هست گلم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا و سورنا مامان آریا و سورنا ۳ ماهگی