معمولا از بیمارستان مرخص میشی باید دوش بگیری منکه همه اطرافیانم از بیمارستان اومدن دوش گرفتن
همون روز یا فرداش اومدی دوش بگیر چسب صد اب میزنن
بخیه من جذبی هست دیروز برای اولین بار رفتم . ۴۸ ساعت بعد از عمل
من همون روز بعدظهر😘
.من از دکتر پرسیدم گفت از فرداش میتونی چون پانسمان ضد اب میزنم مشکلی پیش نمیاد تووهم مستونی از پانسمان اماده ضد اب استفاده کنی راحت دوش بگیری
روز سوم باید دوش بگیری و پانسمانتو باز کنی
باورت میشع یادم نمیاد قبل ۱۰ روز رفتم یانه🤣🤣
فقط یادمه میرفتم بخیمو میشستم با شاپو بچه میومدم با سشوار با باد خنکش خشک میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.