مشخص نیست ولی اکثرا بچه اول دختر ب بابا میره پسر به مامان ..اون چیزی ک تاحالا دوربرم دیدم این بوده
فرقی نداره بستگی داره ژن کدوم یکی قوی تره .مثلا خود من تو بچگیام شبیه بابام بودم الان بزرگتر شدم میگن شبیه مامانتی ادما تغییر میکنن ترکیبی از مادر و پدر میشن
بستگی داره ژن کدوم قوی تر باشه
من دوستدارم ب شوهرم بره با اینک خودم خیلی سر ترم وای بسک عاشقشم دوستدارم پسرمم شبیهش باشه 😍
اصلا ربطی نداره ، پسر ما ترکیبی از هردومون
هرکی زورش بیشتر باشه
بیشتر ترکیبیع
هم ب مادر هم ب پدر میره تقریبا😍
الان من خودم یکی میگه شبی باباتی یکی میگه شبی مامانتی کلا ترکیبی ام😅😅
هیچ ربطی نداره شانسه شانس 😁
پدر
🤪❤️🤣
مادر
مونده به خودش که شبیه کی باشه شاید شبیه هیچکدومتون نباشه یا ترکیبی از دوتاتون باشه
بچه اول من ب پدرش رفته اع داداشم ب خودش رفته فک کنم ب پدرا
به پدر میره
واقعا هیچ ربطی نداره
تمام بچه ها برایند ماده ژنتیک تخمک و اسپرم هستن و بنا به اینکه هر اسپرم و تخمک چه ماده ژنتیکی دارن ویژگی های شخص تعیین میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.