۷ پاسخ

باحاله

من خردلیشو داارم۔تو تن بچہ خیلے کیوتہ

بله عزیزم به خوشی بپوشه

اسب پیشکشو که دندونشو نمیشمرن هدیس دیگه هرچی هست دستش دردنکنه اونی که اورد. بنظر من قشنگه واسه تنوع تو لباسها خوبه

شلوارکش اره ولی بلوزش نه

شورتکشو تو خونه تنش کن پیرهنم با ی شلوار لی مهمونی تنش کن

خیلی با نمکه🥰

سوال های مرتبط

مامان بهار و باران🤎 مامان بهار و باران🤎 ۹ ماهگی