۲ پاسخ

دیاستاز نداری؟؟ البته الان سه ماه از زایمانت گذشته حتما هنوز دیاستازت بازه تست و توضیحش توی تاپیکام هست بخون و انجام بده بگو چند انگشت فاصله داشتی

منم همین مشکلو دارم

سوال های مرتبط

مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی